vineri, 20 iunie 2008

Din categoria : Porcarii pe NET

Salut! Acum o ora, sau doua, am primit un link de la un prieten. Un link catre un filmulet de pe youtube.com. Ce contine acest filmulet? O PORCARIE!!! O fetita de 15-17 ani, pe nume Ralookas sau Raluca de la Timisoara care, cica, canta... Ce canta? Cica canta R&B, eu cred ca, canta Piss&Shit, in fine... Din sunetele scoase de duduia asta ne dam seama ca nu prea are la suflet scoala : "M-am saturat de tot, am sa las scoala / Imi doresc libertatea... etc etc". Mda...
Pe langa cantat, fata stie sa si danseze... crede ea. Pana la urma vreau sa ii urez succes acestei dudui, nu in cariera muzicala, cu toate ca multi au inceput la fel ca ea ( ne aducem aminte de Andree, Bambi, Candy, etc ), ci in cariera de elev/viitor student. Scoala, buna sau rea, ne ajuta... ne ajuta sa vorbim mai bine, nu ca Ralookas : "Iti trebuie un control sa vezi ca ai capul gol" ... suna urat, nu? Raluca, tata... lasa dracu libertatea, lasa mess-ul, lasa baietii... apucate tata de invatat, de citit o carte, si dupa ce termini poti sa iesi si tu...
Acum haide sa urmarim aces videoclip "excelent" cantat de aceasta soprana din Timisoara...

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template