joi, 19 iunie 2008

Towel Ghost !!!


Salut! Ce face un pusti de 16 ani, impreuna cu alti 2 pusti mai mari ca sa scape de plictiseala? Ei bine... Va spun eu. Pustiul de 16 ani, ati ghicit, sunt eu, iar cei doi niste prieteni. Eram aseara pe la ora 12-1 noaptea la mine pe strada, plictisiti de moarte. TRING! Mi-a venit o idee... Ce ar fi daca as taia un prosop ca sa ma pot deghiza intr-o fantoma pentru a speriat cele doua vecine mai in varsta, mult mai in varsta?... Zis si facut... Am luat prosopul, l-am taiat, si am speriat!
Cea mai buna reteta anti-plictiseala!

Se ia un prosop alb si o foarfeca. Cu foarfeca tai doua gaurele pentru ochi, iar prosopul il pui pe cap si treci la speriat. Cauta o femeia in varsta si baga-i frica-n sange!

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template