sâmbătă, 21 iunie 2008

Muzica de calitate ... PROASTA !!!

Salut! Acum stau pe net pe youtube.com si ma uit la un clip... Nu e nici manea, nici macar muzica nu e... Cred ca ati auzit de marele boss al muzicii de "calitate" Petrica Americanu... Da, exact! ala care se lauda ca a muncit in America ca gunoier, sau a cersit... Dar feriti-va... S-a reintors in Romania cu un costum nou-nout pe care il poarta mai tot timpul...
Prima oara l-am zarit pe Americanu' asta pe postul AcasaTV... Am ramas uimit, sincer! E o PORCARIE!!!
Toti ati auzit de campanii anti-manele, forumuri anti-manele, site-uri, etc etc... Eu vreau sa initiez o campanie ANTI-PETRICA-AMERICANU !!! Asta nu e manea... Maneaua e altfel, cu toate ca nu le suport.
Acum sa ne uitam putin la unul dintre hiturile lui Petrica Americanu' ... It's summer time!!! Baga Americanule !!!



Yeack... Dupa acest minunat cantec ar fi bine sa ne uitam la ceva, tot despre Petrica Lupu(numele lui adevarat), dar e bine ca nu canta... Urmatorul filmulet este o parte a emisiunii PoveSTIRI de Noapte de la AcasaTV, unde l-am vazut eu pe acest om minunat cu gagicasa, cica dansatoare. Gagicasa e "celebra" Cornelia cunoscuta si sub numele de "SEFA"... Tipa asta grasa care danseaza oribil, spune ca iubitul ei are milioane de fane in Romania si nu numai!!! Pazea fetelor, e gigolo italiano 800$ baiatu' asta... Cica femeia ideala pentru Petrica : harnica, intelegatoare, manelista, si sa ii placa muzica lui :> ...
Va las sa urmariti "documentarul" despre acest minunat interpret de muzica de calitate...PROASTA !!!

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template